Koszty wysyłki

Koszty dostawy

 

  • Firma kurierska GLS
    powyżej 150 zł - gratis
    poniżej 150 zł - 10 zł przedpłata, 14 zł pobranie

  • Paczkomaty InPost 
    powyżej 150 zł - gratis
    poniżej 150zł - 8,99 zł przedpłata, 9,99 zł pobranie

 


 

DOSTAWA

 

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

Dostawa zamówionych Towarów odbywa się poprzez przesyłkę kurierską GLS lub poprzez system skrytek Paczkomaty InPost.

Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

a.) firmy kurierskiej GLS - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze

b.) systemu skrytek pocztowych Paczkomaty InPost - czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 2 dni robocze liczone od momentu potwierdzenia zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.

Sprawdzenie stanu przesyłki i określenie stopnia naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.


ADRES DOSTAWY

Adres dostawy to miejsce, pod które zostanie doręczona przesyłka na podstawie danych podanych przez Klienta w momencie składania zamówienia. Uwaga: Zachęcamy, by w adresie dostawy podawać miejsce, pod którym osoba, która ma odebrać przesyłkę przebywa w ciągu dnia, w godzinach 8.00 - 16.00. 
Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać inny adres, pod którym  w podanych godzinach możliwy będzie odbiór przesyłki (np. adres miejsca pracy). 
Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.
 Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. Kurier podejmuje dwukrotnie próbę dostarczenia przesyłki. Pozostaje ona w magazynie odpowiedniego oddziału 8 dni roboczych, po czym jest zwracana na adres sklepu.
Jeśli przesyłka wysłana poprzez firmę spedycyjną nie dotarła w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu maila systemowego o nadaniu przesyłki prosimy o kontakt ze sklepem.



Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną.


ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Zamówienie za pobraniem, płatne przy odbiorze jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia (drogą telefoniczną lub mailową).
 Zamówienie za przedpłatą, płatne przelewem bankowym lub poprzez operatora szybkich płatności Dotpay.pl czy Płatności IAI S.A. jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym sklepu.

 



PRZESYŁKA

Towar jest odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.

Status przesyłki wysłanej poprzez firmę GLS można śledzić klikając w link: GLS śledzenie przesyłek
podając numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.


Status przesyłki wysłanej poprzez firmę Paczkomaty InPost można śledzić pod adresem InPost śledzienie przesyłek podając numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.


Sklep zastrzega sobie prawo odmowy wysyłki zamówienia za pobraniem do osoby, która nie odebrała poprzedniej przesyłki pobraniowej.
Wysyłka realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Zaufane Opinie IdoSell
4.96 / 5.00 23 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-02-17
jestem zadowolona z dostawy i ceny o jakosci produktu bede mogla napisac po sprawdzeniu na stoku :)
2020-02-20
Profesjonalna obsługa i podejście do klienta.Towar najwyższej jakości i szybka przesyłka.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel