Zwroty

W bolle.pl masz możliwość dokonania zwrotu zakupionych produktów w ciągu 30 dni od daty odbioru przesyłki nie podając przyczyny. Jak to zrobić?


STANDARDOWY ZWROT

1. Wyślij do nas w ciągu 14 dni drogą mailową formularz odstąpienia od umowy (pobierz), a następnie w ciągu kolejnych 30 dni odeślij do nas zakupiony towar. Możesz też od razu w czasie 30 dni wysłać zwracane produkty na adres:

Malavi
al. Prymasa Tysiąclecia 46, lok.331
01-242 Warszawa

2. Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu maksymalnie 14 dni (zazwyczaj jednak trwa to krócej)

DARMOWY ZWROT POCZTĄ POLSKĄ

Darmowy zwrot Pocztą Polską przysługuje tylko zarejestrowanym użytkownikom sklepu. Aby skorzystać z darmowego zwrotu, należy zalogować się na swoje konto w sklepie:
- wejść na „Twoje konto”
- w sekcji Zwroty towarów kliknąć „Dodaj zwrot”
- w kroku 4 należy wybrać „Skorzystam z przesyłek sklepu”
- wydrukuj i podpisz dokument zwrotu; dołącz do paczki. Wymiary paczki nie mogą przekroczyć 60x50x65cm (30kg). Nadaj paczkę bezpłatnie w wybranej przez Ciebie placówce Poczty Polskiej.

Pamiętaj:
- Zwracany towar nie może być w żaden sposób uszkodzony, lub nosić śladów użytkowania.
- Do przesyłki dołącz dowód zakupu lub jego kopię.
- Zapakuj dobrze przesyłkę, aby nie uszkodziła się w trakcie transportu.
- Sklep nie ponosi i nie zwraca kosztów odesłania zakupionych produktów za wyjątkiem skorzystania z darmowych zwrotów Poczty Polskiej.

 


UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta – prawo do odstąpienia na piśmie od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia. Konsument powinien złożyć wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając je na adres: Malavi sp. z o.o. sp.k., Al. Prymasa Tysiąclecia 46/331, 01-242 Warszawa wraz ze zwracanym Towarem do Sklepu.

Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym - Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, możliwość jego ewentualnego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego Towaru.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

Malavi sp. z o.o. sp.k.,
Al. Prymasa Tysiąclecia 46/331
01-242 Warszawa

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu za wyjątkiem skorzystania z darmowych zwrotów Poczty Polskiej.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel