Zwroty

Jeśli zdarzy się, że zamówiony produkt Ci nie odpowiada, w sklepie bolle.pl masz możliwość dokonania zwrotu w ciągu 30 dni od daty odbioru przesyłki. Zwracany produkt nie powinien być uszkodzony, zabrudzony, wyprany, zmodyfikowany ani noszony. Produkt powinien posiadać wszystkie metki i etykiety. Dla zarejestrowanych użytkowników możliwe są bezpłatne zwroty. Jeśli nie założyłeś konta przed dokonaniem zakupu, możesz dokonać zwrotu w ciągu 30 dni na własny koszt.
Jeśli nastąpiła pomyłka i otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś lub uszkodzony, najlepiej skontaktuj się z nami, aby ustalić najwygodniejszy dla Ciebie sposób zwrotu.
tel. 666 026 641 (pn-pt w godzinach 8-16)
lub napisz na sklep@malavi.pl

  • Zwrot dla niezarejestrowanych użytkowników
  • Zwrot samodzielny na własny koszt.

    Aby samodzielnie zwrócić towar, odeślij go na adres:
    PRO-LOGIS s.c.
    MALAVI
    ul. Modlińska 6
    03-216 Warszawa

    Poprosimy o dołączenie do paczki formularza odstąpienia od umowy. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania pliku, prosimy o napisanie formularza odręcznie.
    Formularz odstąpienia od umowy - format .doc
    Formularz odstąpienia od umowy - format .pdf

    Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni (zazwyczaj jednak trwa to krócej).
    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
  • Zwrot dla zarejestrowanych użytkowników
  • Jak dokonać bezpłatnego zwrotu?

    1. Zaloguj się na swoje konto.

    2. Z dostępnych opcji należy kliknąć: DODAJ ZWROT.


    3. Jeśli na koncie masz więcej niż jedno zamówienie, wybierz do którego z nich chcesz dokonać zwrot.


    4. Wybierz towary, które chciałbyś zwrócić. Zaznacz wszystkie, jeśli chcesz dokonać zwrotu całości zamówienia.


    5. Następnie wybierz: Skorzystam z przesyłki zwrotnej oferowanej przez sklep – InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty.


    Gabaryty paczek zwracanych poprzez Paczkomaty In Post:
    A 8x38x64cm
    B: 19x38x64cm
    C: 41x38x64cm
    Wymiary paczki przesyłanej poprzez Pocztę Polską nie mogą przekroczyć 60x50x65cm (30 kg).

    6. Następnie należy wybrać formę zwrotu należności:


    7. W kolejnym kroku prosimy o potwierdzenie wprowadzonych informacji


    8. Po dodaniu zgłoszenia zwrotu należy kliknąć w guzik WYDRUKUJ ZGŁOSZENIE ZWROTU. Przycisk przeniesie Cię do dokumentu pdf potwierdzającego zwrot oraz etykiety, którą należy umieścić na paczce.


    9. Zostanie wygenerowana poniższa etykieta, którą należy nakleić na paczce.


    10. Aby nadać paczkę należy podejść do dowolnego paczkomatu. Na pulpicie wybrać opcję „Nadaj paczkę” i wybrać opcję "Mam paczkę z etykietą", a następnie zeskanować kod kreskowy znajdujący się na etykiecie. Otworzy się skrytka, w której należy umieścić przygotowaną paczkę.

Wymiany

Wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu produktu i złożenia nowego zamówienia, na przykład w innym rozmiarze lub kolorze. Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej. Następnie złóż nowe zamówienie. Pamiętaj, aby je opłacić. Należność za produkty, które do nas odesłałeś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu doręczenia przesyłki do magazynu.

Reklamacje

Jeśli chcesz złożyć reklamację, odeślij reklamowany towar na adres:
Malavi
Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok. 324
01-242 Warszawa

Do paczki należy dołączyć formularz reklamacyjny dostępny poniżej. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania pliku, prosimy o napisanie formularza odręcznie.
Formularz reklamacyjny - format .doc
Formularz reklamacyjny - format .pdf

Document
IdoSell Shop - Prawdziwe Opinie Klientów
4.94 / 5.00 (18 opinii)
pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij